Friday, October 12, 2007

Hellas On Line. "On" Line ...



Eίκοσι λεπτά αναμονή για τεχνική υποστήριξη; Είκοσι λεπτά!!!

'Αμα είσαι τυχερός, και δε πέσει η γραμμή.

Eίναι καλά να πουλάμε τις υπηρεσίες μας, αλλά άμα πάρουμε τα λεφτά κανείς δεν εμφανίζεται στο ακουστικό.

'Oχι Hellas On Line λοιπόν
. Hellas Off Line.

[Για τον ΟΤΕ πρέπει να γράψω ολόκληρο κεφάλαιο βέβαια]

21 comments:

Anonymous said...

Emena pantos de mou ebgainan pote. Mou legan na chrisimopoiw fax!

Iωαννα Κολλινιατη said...

Συμφωνώ με τον προηγούμενο. Μετά από τρελλή αναμονή, σου λένε στείλε fax και θα σου απαντήσουμε. Μου έχουν στείλει ένα email εδω και λίγες μέρες ότι η συνδεσή μου έγινε ασυρματη. Ελα όμως που ο εξοπλισμός για την ασύρματη δεν έφτασε ποτέ στα χέρια μου και που δεν μου βγαινει κανείς στο τηλέφωνο να μου εξηγήσει που χάθηκε το δέμα και τι να την κάνω τη σύνδεση χωρίς τον κατάλληλο εξοπλισμό. Οπου νάναι δε θα σκάσει και ο νέος μηνιαίος λογαριασμός όπου θα μου χρεώνουν ένα ποσό έξτρα το μήνα για τον εξοπλισμό που ουδέποτε παρέλαβα και που κανείς δεν βγαίνει στο τηλέφωνο να μου πει αν εστάλη, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή και γιατί δεν τον έχω παραλάβει.

Anonymous said...

20 λεπτά; Περίεργο! Τόσο γρήγοροι είναι; Συνήθως κάνουν πάνω από μισάωρο. Από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι μπορείς να περιμένεις πολλά από μια εταιρία που συνδρομητές και ζημιές αυξάνονται ανάλογα!!!

Αλλά δεν πειράζει σημασία έχει να φαίνεται ότι η εταιρία έχει μπόλικους συνδρομητές για να μπορέσει να πουληθεί σε καλή τιμή. Μέχρι όμως να πουληθεί μην περιμένετε υπηρεσίες after sales.

Anonymous said...

...και λίγα λέτε!
Εγώ ήθελα κάποια στιγμή να δεσμεύσω ένα Domain Name και ήθελα να απευθυνθώ σε αυτούς, μιας και ήδη παίρνω internet από τη HOL, για να ρωτήσω τί διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί. Θα τους έδινα λεφτά δηλαδή, εφόσον θα αγόραζα υπηρεσία τους.
Πράξη πρώτη: Τους στέλνω ένα e-mail με την ερώτησή μου. Εκείνο τον καιρό μάλιστα το ηχητικό μήνυμα που είχαν ήταν ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν άμεσα κι έτσι παρότρυναν τους πελάτες να στείλουν e-mail με το αίτημά τους. Περίμενα κάμποσες ημέρες, παίρνοντας παράλληλα τηλέφωνο (με μέσο όρο αναμονής 20 λεπτών όπως σωστά αναφέρει ο Μπαλκάν-Αφρίκ) αλλά χωρίς να έχω καταφέρει να πιάσω γραμμή. Στο e-mail δεν απάντησαν ποτέ.
Πράξη δεύτερη: Μετά από λίγες μέρες, κι αφού έβλεπα πως δεν απαντούσαν στο e-mail, άνοιξα ticket στο σύστημά τους κάνοντας ακριβώς την ίδια ερώτηση. Περίμενα ακόμα μια εβδομάδα χωρίς να έχω λάβει καμία απάντηση. Στο σύστημα φαινόταν ότι το ticket είναι ανοιχτό και ότι είχαν γίνει 2-3 ενέργειες "ανάθεσης σε μηχανικό".
Μα βρε παιδιά, τόσο δύσκολο ερώτημα είναι και το αναθέτετε από υπάλληλο σε υπάλληλο? Ή μήπως δεν έχετε ανάγκη τα λεφτά μου?
Πράξη τρίτη: Επιλέγω να τους πάρω τηλέφωνο κατά τις 8.00 το βράδυ, όπου λογικά δεν θα είχαν και τόση δουλειά εφόσον δεν είναι ώρα αιχμής. Μετά από 30 λεπτά περίπου σηκώνει κάποιος το τηλέφωνο όπου τελικά καταλήγουμε στο να μου στείλει μια 2σέλιδη αίτηση μέσω e-mail την οποία θα έπρεπε να συμπληρώσω και να αποστείλω μέσω FAX ώστε να προχωρήσει το αίτημα δέσμευσης του Domain.

Λύση: Απευθύνθηκα σε μια άλλη εταιρία, όπου μέσα σε μια μέρα και με πολύ εύκολο τρόπο είχα δεσμεύσει domain name.

Συμπέρασμα 1: Η εν λόγω εταιρία ήταν απούσα όταν ένας άνθρωπος ζητούσε να αγοράσει υπηρεσία της. Και αναρωτιέμαι. Αν αντιμετώπιζε αυτός ο άνθρωπος ένα τεχνικό πρόβλημα? Θα έπρεπε να περιμένει 1-2 εβδομάδες για να το λύσει η εταιρία? (Το ερώτημα δεν είναι ρητορικό, μου έχει τύχει και όντως έπρεπε να περιμένω τόσο)
Συμπέρασμα 2: Η εταιρία προφανώς δεν προσφέρει καλή αμοιβή στους υπαλλήλους της, με αποτέλεσμα να έχει έλλειψη προσωπικού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ή μια άλλη σκέψη είναι ότι μπορεί να τσιγγουνεύεται να προσλάβει υπαλλήλους. Πραγματικά δεν ξέρω τί να υποθέσω.
Συμπέρασμα 3: Αν αυτό είναι το πρόσωπο μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες παροχής υπηρεσιών internet και τηλεφωνίας στην Ελλάδα, τότε... Κάτι δεν πάει καλά σε αυτή τη χώρα!
Ακόμα και στη Vivodi που είναι αποδεδειγμένα η χειρότερη εταιρία παροχής των ίδιων υπηρεσιών στην Ελλάδα, σηκώνουν σχεδόν αμέσως το τηλέφωνο για να σε "εξυπηρετήσουν".

Anonymous said...

H exete DSL me 30 Euro to mnva kai kako customer support, n DSL me 100 Euro to mnva kai va exouv 100 atoma standby va sou leve pws va pas to povtiki apo de3ia sta aristera, dev givetai...n tha kavouv outsource se kapoio xwrio tou Pakistav pou milave Ellnvika, tote tha griviazeis giati kavouv outsource tis douleies, n giati dev exouv kalous misthous, n kati allo....dev mporoume va ta exoume ola

Anonymous said...

Μην κάνετε το λάθος και γίνετε συνδρομητές της Vivodi μία σύνδεση internet ήθελα έκανα το λάθος να πάω σε αυτούς
σε 20 μέρες μου είπανε θα γινότανε η ενεργοποίηση και περάσανε 6,5 μήνες για να γίνει .Τώρα τους ζήτησα μια αλλαγή γραμμής
από απλή σε isdn μου είπανε θα γινότανε σε 2-3 μέρες έχει περάσει 1 μήνας+ αυτή είναι η Vivodi στο τηλεφωνικό κέντρο για να βγάλεις
γραμμή περιμένεις 25-40 λεπτά για να μιλήσεις τελικά σε κακοεκπαιδευμένους ανεύθυνους υπάλληλους οι οποίοι λένε οτι δεν ξέρουν
και δεν μπορούν να σε βοηθήσουνε παρά μόνο να προωθήσουνε το αίτημα σου και όταν ζητάς καποιόν που ξέρει σου απαντάνε ο μόνος διαθέσιμος
είμαι εγώ κύριε... Vivodi=κακό service + απρόσωπη + εκμετάλλευση πελάτων + μέχρι να σου τα πάρουνε όλα καλά μετά δεν βγάζεις
άκρη μαζί τους με τίποτα... ΑΑΑ και το πιο αστείο απ' όλα για να βρω το δίκιο μου απευθήνθηκα στο εθνικό ραδιοτηλεοπτίκό
ίδρυμα οπόυ έκανα καταγγελία θα με ενημερώνανε σε 20 μέρες ναι μην χαλάσουμε την παράδοση δεν με ενημερώσανε ποτέ και αυτοι οπώς και η Vivodi αρε καημένε
καταναλώτη ....Ευχαριστώ προωθήστε το σας παρακαλώ για να μαθάινει και ο κόσμος γενικότερα.....

Anonymous said...

Η δική μου εμπειρία πάντως είναι αρκετά διαφορετική. Δυστυχώς ο χρόνος αναμονής είναι αρκετά μεγάλος, συγκριτικά όμως με τις εναλλακτικές εταιρείες θα έλεγα ότι είναι καλύτερα τα πράγματα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι όσες φορές χρειάστικα τη βοήθειά τους (ήταν αρκετές και όχι για συνηθισμένα πράγματα) την είχα και ήταν αποτελεσματική.

Είχα την αντίστοιχη εμπειρία της Forthnet (χάλια μαύρα) και της OnTelecoms (εκεί να δείτε πανηγύρια) και πιστέψτε με, είναι σημαντικά καλύτερα τα πραγματα στην HOL. Τουλάχιστον όταν πιάσεις γραμμή δεν χρειάζεται να εξηγήσεις στον υπάλληλο τα βασικά (π.χ. τι είναι ένα router, τι είναι broadband και άλλα τραγελαφικά.)

Καλά κουράγια σε όλους μας!

Anonymous said...

λοιπόν όντας ενάμισι χρόνο χρήστης της ΗΟL έχω να πω τα εξής:μέχρι και πριν απο 5-6 μήνες που δεν υπήρχε το double play κτλ και το μόνο που έδινε ήταν dsl ήταν όλα (σχεδόν)εξαιρετικά μικρή έως και καθόλου αναμονή,εξυπηρετικοί κτλ...Απο τότε που άρχισε να προσφέρει πολλές υπηρεσίες το πράγμα ξεφυγε τελείως...Απίστευτες αναμονές-έχω περιμένει χωρίς υπερβολες 4 ώρες αναμονή χωρις να εξυπηρετηθώ(σημ.εννοείται χωρίς χρέωση,ευτυχώς που υπάρχει και αριθμός για τεχνικη υποστήριξη δωρεάν)και τελικά τους πήρα γύρω στις 3 τα ξημερώματα μπας και κάνω την δουλεία μου-.Ακόμη το προσωπικό πρέπει να παίρνει εκστασις για να αντέξει -δεν γίνεται αλλίως-εξ ου και μέτρια εξυπηρέτηση....

Anonymous said...

HELLAS OF LINE SYNEXEIA.
EIMAI HDH MIA EFDOMADA XWRIS THLEPHWNO KAI INTERNET KAI MEXRI STIGMIS AFOU EXW DWSEI TO MISO MISTHO MOU SE KINHTO PARAMENW OFF.

MAKRIA APO HOL

Anonymous said...

Παντού είναι τα ίδια...
VODAFONE....κορυφαία εταιρεία....
η εταιρεία που κατάφερε να υποκλέψει συνομιλίες του πρωθυπουργού της χώρας καθώς και πολλών άλλων ανυποψίαστων πολιτών...
και όμως!!!....4 μήνες για σύνδεση ADSL!!!!
έχω κάνει αίτηση τέλη Σεπτεμβρίου 2007 και ακόμα περιμένω!!!!
Να αναγνωρίσω όμως ότι τουλάχιστον από χρόνους αναμονής είναι καλύτεροι...σε 5-10 λεπτά σε έχουν εξυπηρετήσει.

Anonymous said...

kai skeftomoyna na valo

Anonymous said...

paidia emena 6 mhnes den me synds
me syndesane pote mexri
6 wres anamonh eixa sto kentro toy s
!kanoniste gia omadikh kataggelia

Anonymous said...

to email moy einai
wind@pathfinder.gr steilte kai apo ee
e kai na kanonisoyme
omadikh kataggelia

Harris said...

Σχετικά με τα χάλια της HOL, δείτε και αυτό:

http://thezocalo.blogspot.com/2007/12/hellas-off-shore-line.html

Επαγγελματισμός για Όσκαρ...

Stefanos said...

Ίσως θα ήταν σωστό να κάνετε ένα συμπληρωματικό post και να "ενημερώσετε" τους αναγνώστες του blog σας ότι πλέον η HOL απαντά στα τηλέφωνα σε λιγότερο από 5', ενώ έχει αναπτύξει και μια τεχνική για να μην πληρώνει αλόγιστα κάποιος που καλεί από κινητό: αφήνει μια αίτηση με έναν αυτοματοποιημένο τρόπο και τον καλούν πίσω (και μάλιστα ο χρόνος επανάκλησης προβλέπεται ήδη από την αρχή για τον εκάστοτε χρήστη).

'Ενας ευχαριστημένος πελάτης της HOL.

Harris said...

Πλάκα κάνεις; Εγώ τον Φεβρουάριο τους ενημέρωσα ότι ο τελευταίος μου λογαριασμός είχε διπλοχρέωση και ότι θα έπρεπε να μου στείλουν νέο λογαριασμό (σωστό) για να πληρώσω. Μέχρι σήμερα (Μάιος) μου τηλεφωνούν κάθε Σάββατο πρωί, διαφορετικό πρόσωπο φυσικά, να μου πει ότι το ζήτημα έχει διευθετηθεί. Στο μεταξύ δεν έχω λάβει έκτοτε ΚΑΝΕΝΑ λογαριασμό. Αν δεν μπορούν να τα φέρουν βόλτα για τις ίδιες τις πληρωμές των πελατών τους, τότε ας γίνουν μη κερδοσκοπική-φιλανθρωπική οργάνωση.

Επίσης, δεν άκουσα πουθενά, σε κανένα ΜΜΕ, το γεγονός ότι πριν μερικούς μήνες είχαν σκάσει μαζί μερικοί servers και έμεινε ξεκρέμαστη η Air France (κρατήσεις), τα πρακτορεία της οποίας είχαν συνδέσεις HOL. Το αποτέλεσμα ήταν για 2-3 ημέρες να έχει παγώσει η λειτουργία της αεροπορικής εταιρίας, γεγονός για το οποίο από όσο γνωρίζω έχει προσφύγει και δικαστικά εναντίον της HOL.

Τέλος, να αναφέρω ότι η πολιτική της HOL πλέον σε ότι αφορά το on-line support είναι να "γειώνει" όλα τα εισερχόμενα email με την απάντηση "issue closed", χωρίς να δώσουν καμία απάντηση (π.χ. για τα χάλια του DNS server τους), κάτι που είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ σύμφωνα με τους όρους της άδειας που έχουν λάβει από την ΕΕΤΤ.

Οι μόνοι πελάτες που θα έχει σελίγο η HOL θα είναι σαν τον νεάτερνταλ με το ρόπαλο ή σαν τον βλακόμορφο λογιστάκο στις διαφημίσεις της.

dsquared said...

Τι γρινιαζετε? Γιατι γρινιαζουμε? Αμα δε βγουμε να σκισουμε κώλους δεν θα αλλαξει τιποτα ποτε.

Anonymous said...

Εμπειρία δική μου: Τρεις φορές η αναμονή στην HOL κυμάνθηκε από μιάμιση ως δύο ΩΡΕΣ! Μέχρι που κατάλαβα ότι είναι αδιόρθωτοι και απέφυγα να επικοινωνώ. Τις προάλλες που είχα πρόβλημα, είπα να χρησιμοποιήσω την πολυδιαφημισμένη αυτόματη υπηρεσία για να με καλέσουν αυτοί. Στο μήνυμα ο τηλεφωνητής είπε ότι θα με πάρουν σε 23 λεπτά. Μου τηλεφώνησαν σε 70 λεπτά.
Τελικά, όλοι αυτοί οι "εναλλακτικοί" που θέλουν να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη (ΟΤΕ), αντιγράφουν τα στραβά που είχε επί εποχής μονοπωλίου, αλλά που τώρα έχει διορθώσει.
Ποιος θα τους εξηγήσει ότι προέχει η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ;; Απάντηση: Η... αγορά!

Γιάννης - Θεσσαλονίκη

Anonymous said...

More dikio exete oloi.
Alla pos fenete oti isaste pitsirikades...
Rotiste kai kanenan palio poso perimename na mas valei (apli tilefoniki) grami o (P)OTE. Ego perimena 2 xronia, kai exo gnosto pou perimene 4.5!!

Pote alaksane afta? Otan mpikane sto paixnidi oi enalaktikoi. Kai vevea, ti kanei o OTE tora? polemo stous enalaktikous na klisoune, gia na ksanagirisoume sta ... 2 xronia!

Oso "kakoi" kai na einai oi enalaktikoi, na tous ipostirizete... giati i ... enalaktiki lisi einai poli xiroteri.

HOL_insider said...

Ξεχνάτε ότι η υπηρεσία είναι 24ωρη.
Δοκιμάστε μια ωρα μη αιχμής πχ 01:00 ή ακόμα καλύτερα από τα "Managment Tools" αναφέρτε το πρόβλημά σας :)

Anonymous said...

Φίλε Ανώνυμε,
δεν είμαστε όλοι πιτσιρικάδες (δυστυχώς...) Έχουμε μάλιστα και μνήμη για να θυμόμαστε ότι ο ΟΤΕ έκανε και 5,5 χρόνια για να σου δώσει σταθερό τηλέφωνο. Αυτά όμως ΔΕΝ άλλαξαν επειδή μπήκαν στο παιχνίδι οι εναλλακτικοί, αλλά επειδή προχώρησε η ψηφιοποίηση του ΟΤΕ. (Ω, ναι! ;-) Με τη Siemens-Intracom αγκαλιά...)
Όσο για την HOL, αφού βαρέθηκα να τους περιμένω στο ακουστικό, εγώ τους ρώτησα για ένα θέμα μου με e-mail. Ξέρετε πόσο έκαναν να μου απαντήσουν; Περισσότερο από 3 μήνες!!
- Αγαπητή HoL, ο πελάτης είναι πελάτης και όχι υπήκοος. Κι όταν έχει κι αλλού πορτοκαλιές, δε φτάνει μόνο να διαφημίζεις τα δικά σου πορτοκάλια...

Γιάννης - Θεσσαλονίκη